...

...

دوباره فال قهوه

خب من قول داده بودم که همیشه این وبلاگ رو به روز کنم و با اینکه همه چیز به سرعت تغییر کرده و انگیزه ی ادامه دادن این وبلاگ مثل قبل نیست ولی از اونجا که من آدم خوش قولی هستم باید به نوشتن ادامه بدم . یادم نمیاد ماجرای اون فال قهوه ی معروف رو توی این وبلاگ نوشتم یا ننوشتم ولی بهر حال دوست دارم دوباره بنویسم .


یکروز که خیلی حالم از قضایای تو بد بود رفتم کافه هنر یک قهوه فرانسه خوردم و فال گرفتم . تو بودی بین یک دو راهی . . . یکطرف یک قلب بود در آسمان و طرف دیگه یک صخره ی بلند و یک راه سخت و پر از فراز و نشیب . اون قلب من بودم و اون صخره ی بلند و راه پر فراز و نشیب راهی بود که تو الان انتخاب کردی . اگر مرا یعنی قلب در اسمان را انتخاب میکردی به اصحاب اسمان میپیوستی و اکنون که راه سخت و پر از فراز و نشیب را برگزیدی چاره ای جز ادامه نداری.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد