...

...

جای تو خالیه

هوا دونفره ست تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفره ست جای تو خالیه

کجایی ببینی کجایی عشق من

♫♫♫♫♫♫

هوا همونجوری که تو دوست داشتیه

من خیسه خیسمو داره بارون میاد

بی تو خیابونا گم میکنن منو

دلم تنگه برات دلم تو رو میخواد

من عاشقت بودم باور نمی کنم

فراموشت شده منو به این زودی

هوا دونفره ست دارم گوش می کنم

همون آهنگی که تو عاشقش بودی

هوا دونفره ست تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفره ست جای تو خالیه

کجایی ببینی کجایی عشق من

هوا دو نفره ست مثل همون روزا

با تو تو این هوا جون میده راه بری

من با تو حاضرم هر جا بگی بیام

هوا دو نفره ست بگو کجا بریم

♫♫♫♫♫♫


هوا همونجوری که تو دوست داشتیه

من خیسه خیسمو داره بارون میاد

بی تو خیابونا گم میکنن منو

دلم تنگه برات دلم تو رو میخواد

من عاشقت بودم باور نمی کنم

فراموشت شده منو به این زودی

هوا دونفره ست دارم گوش می کنم

همون آهنگی که تو عاشقش بودی

هوا دونفره ست تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفرست جای دو خالیه

کجایی ببینی کجایی عشقه من

هوا دو نفره ست مثل همون روزا

با تو تو این هوا جون میده راه بری

من با تو حاضرم هر جا بگی بیام

هوا دو نفرست بگو کجا بریم